hooray for boobies

jag måste ju få klaga och berätta  någonstans.
jag är kräksjuk och har därför endast ätit vatten och avslagen cola samt ett smörgåsrån idag.
FIESTA brukar vi kalla det!

annars har julen varit fin, mycket god mat.
jag är sugen på pasta och köttfärssås

i like the way you do it like thurr(-sday)

Swish ya hips when your walkin, let down your hurr
har denna dag inte ätit så mycket.
illa.
jag åt en fattig macka med lite ost i ena hörnet och ett glas oboy till frukost.
jag drack ett glas juice klockan elva.
jag åt ett äpple och en apelsin hos moa vid två eller något sånt.
jag åt en,två,tre pepparkakor hos moa vid tre eller fyra eller något sånt.
jag åt pasta, haloumi eller två l vettefan och bryr mig inte heller, egengjord hommous och en italiensk tomatgryta runt sju. nu ska jag äta min lilla chokladbit från min chokladkalender. SOFT
detta har jag sett fram emot hela dagen, he he he.

Lick ya lips when you talkin,that make me sturr

over and out. com.

Twin peaks

Hejsan mina vänner och alla som vi känner.

Det känns som att vi alla kommer att ha många nyårslöften, bland annat så kommer i alla fall jag ha med punkten att umgås mer med mina bästa vänner och vara lojal och social med alla som är så himlans bra.

Vi har hört om en förfrågan om körsång och liknande grejer, därför tänkte jag också ta tag i någonting som kan skapa gemenskap, ett hett samtalsämne och timmar tillsammans. Det jag skulle vilja föreslå är Twin Peaks, varje söndag så länge som avsnitten räcker.

Här med inbjudes alla till starten 4e januari 17:00 i Moas hus (spelrummet med så mycket kuddar som möjligt), skulle det vara så att man inte kan komma just då på grund av långa resor till okända kontinenter så kan man erbjudas en repris söndagen efter runt 16:00. Vi tänkte fortsätta med detta varje söndag och låta det bli en serie som håller oss samman. Man kan även använda bloggen som ett forum för vidare samtal om förra veckans avsnitt.


Hoppas så många som möjligt kan komma.




ensemble

nogsamma eftertänkningar (min aktiva ord-anarkistiska revolt mot skoletablissemanget har slutligen resulterat ett antal behövda, nyinstiftade ord där bland annat även outlidligt samt förgagnat finnes) angående klubbens framtida verksamhet har under en längre tid förbryllat mig. någon form av regelbunden samt innovativ verksamhet bör inrättas snarast efter juletid samt hemkomst ifrån kontinent/land i fjärran. i vilken form detta bör yttra sig är självklart diskuterbart - dock måste en viss uns av seriositet rymmas i dessa eventuella sysselsättningar.

min samt min systerst yttersta önskning i nuläget är körsång (främst inspirerad av min älskade brolle jr, då...), då vi anser att detta kommer att främja vår musikaliska talang + att stämsång är i synnerhet festligt i sällskap i fler än två.
i vårat sökande efter lämpliga körsällskap fann vi oss ganska ensamma i åldersgruppen 14-20 UTAN dramatiska goss-inspirerade talanger, allvarligt religiösa ambitioner eller heltFUCKINGutspejsade lirare i af Ugglas-stil. våra ambitioner innehåller ett kreativt körtänk med gulliga samt engagerade kördeltagare villiga att faktiskt ta detta någorlunda seriöst. problemen är dock;
1. finns där några intresserade förrutom jag och min syster?
2. finns där en lokal att hålla till i?
3. finns där en värdig ledare, som har tillräckliga musikaliska talanger för att arrangera stämmor, instrument o.s.v.?
4. finns där tid?

nåväl, jag tyckte det kunde vara trevligt att påpeka att vi inte under några omständigheter vill bli ett Sweptaways 2.
andra förslag på aktiviteter är också välkomna! pöess.

ps. jag söker en kaninvakt också. d.s


fingerlicking good


återkap tjugosju sept. previously osett, föda ur skåpet eller kanske bara överflödigt

oavsett; uppklätt hos damen [med allt hon äger i lådan] till vänster, köttsubstitut på favoritvis erbjudet och som synes uppskattat.


-oi

FIN

RSS 2.0