ensemble

nogsamma eftertänkningar (min aktiva ord-anarkistiska revolt mot skoletablissemanget har slutligen resulterat ett antal behövda, nyinstiftade ord där bland annat även outlidligt samt förgagnat finnes) angående klubbens framtida verksamhet har under en längre tid förbryllat mig. någon form av regelbunden samt innovativ verksamhet bör inrättas snarast efter juletid samt hemkomst ifrån kontinent/land i fjärran. i vilken form detta bör yttra sig är självklart diskuterbart - dock måste en viss uns av seriositet rymmas i dessa eventuella sysselsättningar.

min samt min systerst yttersta önskning i nuläget är körsång (främst inspirerad av min älskade brolle jr, då...), då vi anser att detta kommer att främja vår musikaliska talang + att stämsång är i synnerhet festligt i sällskap i fler än två.
i vårat sökande efter lämpliga körsällskap fann vi oss ganska ensamma i åldersgruppen 14-20 UTAN dramatiska goss-inspirerade talanger, allvarligt religiösa ambitioner eller heltFUCKINGutspejsade lirare i af Ugglas-stil. våra ambitioner innehåller ett kreativt körtänk med gulliga samt engagerade kördeltagare villiga att faktiskt ta detta någorlunda seriöst. problemen är dock;
1. finns där några intresserade förrutom jag och min syster?
2. finns där en lokal att hålla till i?
3. finns där en värdig ledare, som har tillräckliga musikaliska talanger för att arrangera stämmor, instrument o.s.v.?
4. finns där tid?

nåväl, jag tyckte det kunde vara trevligt att påpeka att vi inte under några omständigheter vill bli ett Sweptaways 2.
andra förslag på aktiviteter är också välkomna! pöess.

ps. jag söker en kaninvakt också. d.s


Kommentarer
Postat av: inshallah

1. OUI, givetvis

2. ÖRBY FRITIDSGÅRD NJET DUNNO.

3. i surrender to whatever allvetande orakel som uppenbarar sig som ledsagare trots dystopisk framtid

4. har aldrig tid och alltid tid, lär därav ha utmärkt närvaro



hasta luego /annie.

2008-12-14 @ 01:12:04
Postat av: moa

Det låter som en fin idé.

Jag måste tyvärr meddela att jag förmodligen inte kommer att kunna gå på denna aktivitet då mitt schema redan är så fullspäckat.

Men jag vore däremot glad över att leja er till mitt trapetsnummer så ni kan sjunga en truddelutt.

puszzz

2008-12-14 @ 16:22:52
URL: http://moaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0