VENUS FIRE ACID PONY

TRIBUTE TILL VÅR CUTE FOXxX M-Z, GAMMALT RANDOM UPPHITTAT JUST LIKE THAT

SÄGER BARA; FÅ SOM PULLAR OFF NUTCRACKIN' / FINGERLICKIN' LIKA INTENSE



This is for you, chosen one

Förmodligen mina sista skrivna ord som 17-åring.    I send you love, happiness and some great bitch'n!  Det där var inte lätt.    Om det är någon som får reda på om
Förmodligen mina sista skrivna ord som 17-åring.
I send you love, happiness and some great bitch'n!
Det där var inte lätt. Alltså jag ska inte dö än.
Om det är någon som får reda på om "airoducktail"(????) är en pokémon eller en dinosaurie (och hur den isf ser ut) och sedan redovisar detta för mig så vore det en stor och uppskattad tjänst.
Det är vad jag har grubblat över under mina två sista dygn som minderårig. 
Inte för att jag kommer att bli tuffare/mindre tuff imorgon - but still!
MVH
"SEXSEXSEX"
"DOUBLE OU SEVEN"
"RÖVIS"
"LISAHUYU"
"ICECREAMGIRL"
"POYO"
"DATANJANG"
Now you do the math. 

MASSIVE ATTACK

FRÅN KALAS FÖR MOËT J ARTON ÅR LITE EXTRA

ALLT ÄR INTE PÅ FEJAN SOM GLIMMAR. SPARKLY EARS, EXEMPELVIS. HÄR ÄR:

X-RATED / ÖVERFLÖDIGT / PRE-PARTeY / RANDOM






















AND NOW THERE'S PLENTY OF MORE WHERE THAT CAME FROM (eller inte plenty men litelitekanske)

TACK FÖR AFTON, TACK FÖR SÄLLE, TACK FÖR LOCO

RSS 2.0