barcelona



efter en ize-kold tripp i kiruna är jag tillbaka och jag tänkte berätta om en fin middag jag åt för ungefär en vecka sen.
det var reninnanlår som var lite fint stekt, sådär så att det var lite rött och fint i mitten. lite blod. sen var det bred tagliatelle med messmörssås och lite lingon. mycket gott. deliciöst, dubbelt deliciöst.

hundkollaboration


pazi


mödosam schäfer-förströelse någon gång i augusti.  prima

käk okej

hej san.
idag har jag ätit 3 rostade mackor med ost och marmelad på och 4 glas oboy och ett glas tropisk juice till frukost.
sen åt jag tacos till lunch. sen åt jag lite tacosås.
sen åt jag en glass till fika på dagen.
sen åt jag porterstek med sås och potatis och svartvinbärsgele till middag. asgott.
sen åt jag en kopp kaffe och en kaka i farsdagfika.
sen har jag inte ätit mer. men allt jag har ätit idag har varit asgott.

min mat idag

idag har jag ätit
1 macka med leverpastej med ett glas oboy
1 macka med ost med en kopp kaffe och mjölk
1 liten tallrik med makaroner och köttfärssås och ketchup med ett glas oboy
6 chicken-nuggets med ris tomater och chilisås med mjölk
1 mango och ett glas passionsfruktsjuice
3 skivor kassler och lite potatisgratäng och ett glas passionsfruktsjuice

gott.

fyra år av ständigt krig

Annie och Hilena 2005


Annie och Hilena 2006


Annie och Hilena 2007

lite mer ner 2008

over and out peop

RSS 2.0