Twin peaks

Hejsan mina vänner och alla som vi känner.

Det känns som att vi alla kommer att ha många nyårslöften, bland annat så kommer i alla fall jag ha med punkten att umgås mer med mina bästa vänner och vara lojal och social med alla som är så himlans bra.

Vi har hört om en förfrågan om körsång och liknande grejer, därför tänkte jag också ta tag i någonting som kan skapa gemenskap, ett hett samtalsämne och timmar tillsammans. Det jag skulle vilja föreslå är Twin Peaks, varje söndag så länge som avsnitten räcker.

Här med inbjudes alla till starten 4e januari 17:00 i Moas hus (spelrummet med så mycket kuddar som möjligt), skulle det vara så att man inte kan komma just då på grund av långa resor till okända kontinenter så kan man erbjudas en repris söndagen efter runt 16:00. Vi tänkte fortsätta med detta varje söndag och låta det bli en serie som håller oss samman. Man kan även använda bloggen som ett forum för vidare samtal om förra veckans avsnitt.


Hoppas så många som möjligt kan komma.




Kommentarer
Postat av: Elin

ah shieat, vi måste ha fet diskution här sen, va!

boka in mig på reprisen, raring.

2008-12-15 @ 17:29:09
URL: http://elinr.webblogg.se/
Postat av: annie

is attending, sure thang wu-tang.

2008-12-15 @ 20:55:52
Postat av: Paul O'brien

Jag kommer också! Jag har alltid velat se tp.

Vart är det någonstans?

2009-01-25 @ 19:15:18
Postat av: Fanny

Vilken härlig blogg du har :)

Hoppas du hade en bra helg!

2009-01-25 @ 19:26:16
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0