Afrika

Tjena tjena
hoppas detta fungerar i alla fall
jobbar pa att komma pa nya sett att kommunicera med er.
jag ar redan kar i denna stad
kvinnorna bar krukor pa huvudet och sina barn i fargglada sjalar pa ryggen.
Det gar honor pa gatan och i morse vaknade jag med tuppen
Kan inte saga annat an jag trivs
ingen hemlangan an men har ju bara varit har i en dag sa den kanske dyker upp.
varmt ar det i varje fall, jag svettas sa mycket att det kanns som jag har feber och det finns ont om vatten vilket gor det lite jobbigt.

en valdig massa karlek till er.
men jag saknar er inte annu, ar for uppfylld av att jag ar i Afrika. Typ drommen slar in.
Kyss

Kommentarer
Postat av: moa

honor på gatorna låter ju toppen!

jag saknar inte dig heller än, men snart kanske.

ha det underbart nu, ta det lugnt med DJ båsen och använd kondom.

puss på dig fina.

2010-02-10 @ 19:48:18
Postat av: elin

låter ju helt galet hela grejen med att de inte mötte dig? var befinner du dig nu i vår lilla värld? annat barnhem eller vad blev grejen? PUSS låter underbaaart!

2010-02-11 @ 20:20:48
URL: http://elinr.webblogg.se/
Postat av: anbi

afrika bambaataa, vet du lever livet nu med ghanianer / ghaneser / ganja och det är ganska ofattbart och jag är ganska blödig men AH ändå så fint

2010-02-14 @ 01:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0