This is for you, chosen one

Förmodligen mina sista skrivna ord som 17-åring.    I send you love, happiness and some great bitch'n!  Det där var inte lätt.    Om det är någon som får reda på om
Förmodligen mina sista skrivna ord som 17-åring.
I send you love, happiness and some great bitch'n!
Det där var inte lätt. Alltså jag ska inte dö än.
Om det är någon som får reda på om "airoducktail"(????) är en pokémon eller en dinosaurie (och hur den isf ser ut) och sedan redovisar detta för mig så vore det en stor och uppskattad tjänst.
Det är vad jag har grubblat över under mina två sista dygn som minderårig. 
Inte för att jag kommer att bli tuffare/mindre tuff imorgon - but still!
MVH
"SEXSEXSEX"
"DOUBLE OU SEVEN"
"RÖVIS"
"LISAHUYU"
"ICECREAMGIRL"
"POYO"
"DATANJANG"
Now you do the math. 

Kommentarer
Postat av: ANNIE

TILL B-DAY GIRL: AERODACTYL IT IS, HABEBIZ

rockpokémon rätt violent rätt tough att ta, men måste ju catcha 'em all

2009-09-10 @ 21:34:46
Postat av: ONE MORE TIME

LIKE THIS:



http://farm4.static.flickr.com/3369/3336607766_4f2e962882.jpg

2009-09-10 @ 21:36:45
Postat av: moa

jag och patte har bestämt att om ni gifter er så är jag paxad på brudtärna!

jag älskar dig

2009-09-12 @ 01:34:32
Postat av: hilena

asså älskar bruden i jävla hemmagjord dräkt.

2009-09-13 @ 22:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0